آرزو........
●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
تنهایی ام را...دوست دارم...بوی پاکی می دهد

http://3et.ir/up/2013/01/honar_www.3et.ir-3.jpg

 

امشب آرزوهایم را به روی صحفه غبار گرفته دلم

              با قلم بدرنگ حسرت کلمه به کلمه برایت  می نویسم

آرزوهای محال٬آرزوهای که بر آورده نشد

آرزوهای که با من بود وذره ذره آبم کرد

آرزوهای با تو بودن تا همیشه

تو آروزی بلندی ودست من کوتاه

هر آنچه خواهی از من بخواه صبر مخواه

که صبر راه درازی است به مرگ پیوسته است

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 4 / 9 / 1391برچسب:آرزو,,,,,,,,عکس ومتن عاشقانه ورومانتیک,,,
ارسال توسط ★ --❤رحمت الله❤--★

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی